jueves, 8 de febrero de 2007

Un dia en la meva vida

Un dels dies que més em va agradar va ser quan vaig anar a la Warner Bros Park amb els meus pares, els oncles i els meus cosins.

8:00 Ens montavem al cotxe per sortir
8:30 Ja érem allá, els meus cosins petits estaven molt emocionats
8:45 Anàvem a entrar, però vam tenir un petit problema amb les estrades, vam anar a un noi i ens ho va solucionar
8:50 Ja érem dins, els meus cosins petits no es volien montar a res, volien anar a veure el Pato Donald i aquests, vam anar a veure el que els meus cosins volien, el meu pare, la meva germana, el me cosi i jo ens aborríem moltissím
9:00 El meu pare, la meva germana, el me cosi i jo vam decidir marxar i a les 2 pm quedavem en un lloc per menjar, ens vam montar en moltes atraccions com ( el superman, la muntanya rusa i moltes mes coses) aquell dia ens 0o vam passar d'alló mes bé a les 2:00 vam anar a menjar i despres a les 4:00 vam anar a veure una actuacio amb motos d'aïgua , i moltissims efectes especials , a les 6:00 vam anar a veure un altre actuacio la de " la loca academia de policia"a les 7:00 ens vam remullar i a les 8 :30 vam marxar cap a casa va ser un dia genial

1 comentario:

Anónimo dijo...

me da igual jdjjhdgsgsdgdhrfhgjhkjlklñññ´ñ´p+ç`+`++``oiiuyerrrrdvgvivgoimolnyuomniyomyimoyimoyomyioyiwuiorfgoizhfiurgdujdy mlnfymomkm,ipgipo,uioyp